Események
Casoaia Bike Run&Fun
Kolozsvár 2. felvonás
2016. július 14.
Kolozs 2… Ez mindig kimaradt a sorozatból, hol nyaralás, hol valami más miatt.
Az idén már nagyon „rákészültünk” , nem szerettük volna kihagyni, így egymás után ez volt a 3. versenyhétvége.(1 Menyháza, 2. Nagybánya+ ez)
Sok jót hallottunk róla, ismerjük a szervezőket, és Leventében nem is csalódtunk :) .
Szállást már nem találtunk a környéken, így Tordaszentlászlón a Tamás Bisztróban aludtunk meg. Mindenkinek csak ajánlani tudom! Finom konyhájuk van, és helyi borok a kaja mellé. Rékasi rosét ki ne hagyjátok!
Reggeli korán, felpakolás, indulás, mivel előző este mondták, hogy másnap idejében jöjjünk, ha normális helyen akarunk parkolni.
A versenyközpont Reketónál volt, Gyalutól feljebb a Hideg Szamos völgyében.  Pillanat alatt megteltek a fenti parkolók, idejében érkeztünk. Kicsit még sétálgattunk, üdvözöltük az ismerősöket, no meg megtudtuk, hogy rövidítettek a pályán, így 21.5 km lett a rövidtáv. Hiába unszolt Bereczki Enikő mi maradtunk a röviden és nem is bántuk meg.
Pálya szintrajza: egy nagy emelkedő és egy nagy lejtő röviden. Ez kb. úgy nézett ki, hogy Levente rajtoltatott minket (főfőszervező) egy quaddal, mi meg lihegtünk utána 7.5 km-t.
750m-ről másztunk fel 1400m es magasságig, ott mentünk egy keveset a gerincen, majd vagy 5 km lejtő :) .

Ja, mászás még: „IndiánJoe”-val, leánykori nevén Török Jánossal másztunk együtt felfele, ő túl az ötvenen úgy teker hogy le a kalappal előtte.
Gerincre kiérve utolértünk egy srácot, akinek az első kerekében akkora nyolcas volt egy esés következtében, hogy ha nem Leftyvel van nem forgott volna el a kerék. A srác 35-tel ment előttünk és az első kövesebb részen utunkra engedett. (nem sokkal utánam ért be a célba, nem kis elszántságra vall) Mondjuk, amikor megláttam, hogy a lejtő gyakorlatilag egy kiszáradt patakmederre hasonlít, kicsit megijedtem, de nem kellett sokat a sziklás részen vergődni. Joe itt húzott el, neki ez nagyon fekszik.
Legurulva a végére maradt még egy kis mászás, és itt megelőzött egy másik emberke, akivel nem is nagyon törődtem. Gyakorlatilag innen a célig így mentünk be és csak a célban láttam, amikor visszajött gratulálni, hogy az a srác, aki Nagybányán is lenyomott. Jani tolmácsolásában mondtam is neki, hogy ha tudom, hogy ő az jobban ráhajtok a végén. Szegény meg azt mondja, azon izgult meg ne előzzem már itt :) . 5. lettem.
Eszter 2. nőnek futott be, őt vetélytársa Pop Simona tudta csak megelőzni.
Kaja nem a szokásos gulyás volt, hanem puliszka, szalonnásan vagy nélküle, így a vegákra is gondoltak.
Összepakolás, búcsú és irány haza.
Most jön egy kis pihi, hó végén meg Crater XCO!